Zwroty i reklamacje
Celem złożenia reklamacji na produkt zakupiony za pośrednictwem strony mesonica.pl prosimy o wysłanie wiadomości email na adres: sklep@mesonica.pl
Mail ze zgłoszeniem powinien zawierać:
- Nazwę produktu
- Datę złożenia i nr zamówienia
- Opis wady
- Zdjęcia całego produktu oraz wady
- Dowód zakupu (fakturę sprzedaży)
Gwarancja na produkty zakupione za pośrednictwem strony mesonica.pl udzielana jest klientom indywidualnym na okres 24 miesięcy. Jeśli reklamacja okaże się zasadna czyli dotyczy wady produkcyjnej lub materiałowej pomożemy usunąć problem.
Gwarancja nie obejmuje:
» Uszkodzeń mechanicznych, rozcięć, rozdarć, otarć, przypaleń, zabrudzeń, plam powstałych z winy użytkownika, uszkodzeń wynikających z narażenia na temperatury inna niż pokojowa; itp.
» Normalnego zużycia, twardości pianek czy naturalnych zmian w wyniku nierównomiernej eksploatacji;
» Wad powstałych w wyniku nieprawidłowego montażu czy użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem i zaleceniami zawartymi w broszurze dołączonej do mebla.
Zwroty:
Klient ma także prawo zwrócenia towaru bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od chwili objęcia towaru w posiadanie.
Prawo zwrotu nie przysługuje w przypadku mebli tapicerowanych oraz materacy nieprefabrykowanych, konfigurowanych według indywidualnych specyfikacji klientów.
Celem zwrotu towaru zakupionego za pośrednictwem strony mesonica.pl należy wypełnić OŚWIADCZENIE wysłać drogą elektroniczną na adres: sklep@mesonica.pl w terminie 14 dni od objęcia towaru w posiadanie.
Zwracany towar należy zaawizować u Sprzedawcy i odesłać na adres: Mesonica sp. z o.o., ul. Cementowa 10, 30-740 Kraków, koszty zwrotu pokrywa kupujący i do niego należy wybór metody natomiast zachęcamy do skorzystania z usług firmy DTS.
Zakupiony przedmiot(y) można zwrócić w terminie 14 dni od zakupu bez podania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy. Towar należy zwrócić w stanie nienaruszonym, nieużywanym, niezmiennym.
Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem i na koszt odbiorcy.
Wszelkie szczegóły odnośnie zwrotu zakupionych produktów ustalane będą indywidualnie za pośrednictwem poczty email lub/oraz w kontakcie telefonicznym.